i ...

chłopaki się dziś wbili do naszej szkółki. Jakie to szczęście kiedy Grześko,Paweł i Arek są blisko. Tak poprostu poczułam się dobrze. Nasza szkoła zrobiła się przeludniona, zmulasta i nudna. Ja nie mogę nie wytrzymuje psychicznie. I jeszcze on. Cały czas. Chyba specjalnie nie zdał :P nie no może bez przesady, ale różowo nie jest. znaczy jest, nawet za bardzo i tak jakoś
to już nie jest moja szkoła
to jakiś nowy budynek
tłum nowych ludzi
szkołe którą kochałam tworzyli ludzie. rocznik 87' i stary budynek na rakowieckiej.
A teraz czuje się obco
i jeszcze on
zabierzcie mnie stamtąd do pierwszej klasy liceum któa była wspaniała
na szczęście zawsze mogę pojechać do Zalesia i ich zobaczyć
tak się ciesze
i tak wiem że nikt tego nie przeczyta i mi to zwisa
ale jest mi źle i chce pisać
potrzebuje tego.
3z come back!!!
chlip :'(

Komentarze

Popularne posty