Jak to różnie w życiu bywa

Jakiś rok temu zajrzałam do sieci w poszukiwaniu mojego starego bloga. Ale go nie znalazłam. Nie udało mi się również zalogować, więc uznałam,że blog został wyłączony. Wczoraj przypadkiem na niego wpadłam. Jakie było moje zdziwienie! Możecie mi wierzyć! Zwłaszcza,że jeszcze w liceum wykasowałam archiwum, a teraz jest na wierzchu i mogłam je przejrzeć.

Zrobiłam sobie sentymentalną podróż od początków liceum do 2012 roku. Fajne doświadczenie :)

Może się trochę pobawię tym blogiem. Mam teraz bardzo ważne wydarzenie przed sobą :)  W sierpniu 2015 wychodzę za mąż za mojego cudownego (już od 8 lat) partnera :) Bardzo się na to cieszę!!!

Jeśli chodzi o moje życie to skończyłam studia Zootechniczne, skończyłam Studia z Żywienia. Zaczęłam pracę.  Szukam swojej drogi zawodowej. Najbardziej chciałabym pójść w kierunku CSRu, ale zobaczymy czy mi się uda. Mój pies jest dalej cudowny :)

Kiedy patrzę na to jaką głupiutką nastolatką byłam to mam ochotę sobą potrząsnąć... ale chyba każdy z nas musi przejść ten czas :) przynajmniej dobrze się bawiłam i wyszłam na ludzi  (raczej)

Na pewno tu zajrzę jeszcze nie raz :)

Komentarze

Popularne posty