dziś sylwester

przeszłam sie po paru blogach i zobaczyłam że wszyscy robia podsumowania roku. Więc postanowiłam że też zrobię:
Styczeń
sylwester spędzony z dzieciakami znajomych :P
Luty
samotne walentynki
Marzec
Koniec zauroczenia pewnym chłopcem o pseudonimie Korek
Kwiecień
Wielkanoc nerwy beznadzieja
Maj
moje urodzinki. Nie trafiłam z terminem przyszły na nie tylko moje best friendy reszta nie :P Poznanie Przemka
Czerwiec
Coraz częstsze spotkania z Przemkiem. Koniec roku.
Lipiec
Obóz żeglarski nowi znajomi rzadsze spotkania z Przemkiem
Sierpień
Wyjazd na spływ z suuuuuuper ludźmi :) Zerwanie z Przemkiem.
Wrzesień
Nowa szkoła :) jestem w siódmym niebie :) poznaje Pawła, flirt z Pawłem
Pażdziernik
Nowi znajomi, super zabawa afera z smsami, poznanie Grześka (najlepszego kumpla Pawła)
Lidtopad
Ustalenie z Pawłem że jesteśmy tylko przyjaciółmi. Zaczynam spotykać sie z Gzresiem
Grudzień
Częste spotkania z Grzesiem :) i święta których nie czułam

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty