ojo

dawno nie pisałam. Wybaczcie. Jestem w necie po raz pierwszy od baaaardzo dawna i to dlatego. A co się działo? cóż sporo byłam z paczką w sex shopi epo prezenty na 18 dla Pawła i Grześka ;) czyli po pejcz i kajdanki :) hehehhe potem się z tym pejczem, ganialiśmy po parku z Konradem :D taa licealiści odrazu widać :) w sobotę byłam na imprezie. W gruncie rzeczy było całkiem fajnie ;) ale mój misiek prawei całą imprę mnie olewał po za tym było zimno :P Na imprezie poznałam dziewczynę Grześka (mojego eksia) jest świetna :) aczkolwiek trudno mi było się przyzwyczaić do widoku Grześka liżącego się z inną dziewczyną :( ale co tam. W poniedziałek byłam z misiem w kinie (przeprosinki) faajnie było. A wtorek i środa w domciu siedziałam :D dziś do szkółki. Dostałam od paczki tort na urodfzinki (które były 8 maja) heheh i humor mam dziś dobry bardzio :) papapap cmok :*

Komentarze

  1. No to dobrze ze u Ciebie wszystko fajno i wesolo :D:D
    I wszystkiego naj !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wshystkiego najlepsiejszego :*:*:*

    Troche spóźnione ;P
    no ale przynajmniej jeszcze w tym samym miesiącu ;P hehe

    [cuś mi się monitor przypala ..]

    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jaskinia-malej-mi17 maja 2005 04:34

    Życzenia wszystkiego najlepszego z okazji urodzin - spóźnione, ale szczere:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty