drugi raz piszę tę notę...

Ja naprawdę mam dziś pecha. Spotykają mnie same złe rzeczy dzisiaj! Spadłam ze schodów, poślizgnełam się i na oczach całej klasy "zaliczyłam glebę", piesek mi zdycha, druga uciekła i się gdzieś pewnie oszczeniła, trezeci się czuje samotny, koledzy mi zabraliu identyfikator i nie chcą oddać, nie spotkałam się z moim chłopakiem a do tego nauczycielom odbiło i mam dzień w dzień sprawdziany :P
Kiedy jechałam tramwajem słyszałam pana który opowiadał o swojej depresji. Było to bardzo ciekawe a ja musiałam wysiąść.
dziś prześladuje mnie pech

Komentarze

  1. [sorka za to pod spodem:)]
    Ja tez dzis spadłam ze schodow w szkole na przerwie gdzie był tłum ludzi hehehe :d
    Myslałam ze splone ze wstydu ale naszczescie był blisko mnie kolega i mnie wzial pod ramie i zakryl :D
    Heheh ubaw byl dobry .
    A to wszystko przez te glupie sliskie japonki :P I hate :)
    A tak poza tym to dzien dziecka jak dla mnie do kolejny dzien edukacji i to dosc sporej edukacji ..
    :P
    Juz nie mam sił na ta szkole :)
    Buzzzkaaa

    OdpowiedzUsuń
  2. jaskinia-malej-mi5 czerwca 2005 06:01

    Takie dni też bywają. Mam jednak nadzieję, że niezbyt często;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty