takie tam

PO 1.Wczoraj mieliśmy z kociakiem naszą trzecią wigilię :) było cudownie :) choinka, świece, potrawy i y :) prezenty były fantastyczne. Postarał się mój facet kochany :) dostałam biografię Audrey Hupbern i kalendarz z nią i fotografie! cudo :D a jemu kupiłam e-papierosa. Właśnie siedzi i sobie go pali, zerkając na mnie z ukosa :) pewnie się zastanawia co tu pisze i później tu zajrzy.(Kocham Cię)
PO 2.ZDAŁAM PRAWO JAZDY!!! WRESZCIE! zdawałam n razy(nie powiem ile)był mróz, ślizgawica na drodze a ja i tak zdałam :D
PO 3.mam szczurka :) Wabi się Gonzo i jak sądzę jest samcem. Łasi się i mogę go spokojnie brać na ręce. Uwielbia wszystkie możliwe zakamarki mieszkania :D i serek żółty też. I wogóle już go kocham chociaż moja mama Ciągle się mnie pyta kiedy go komuś oddam(ale to dlatego, że go jeszcze nie poznała)

Komentarze

Popularne posty