„Dni, których nie znamy”

Może jestem trochę dziwną dziewczyną, bo wczoraj sobie kupiłam płytę Marka Grechuty. Nie wiem czemu oprócz mocnego brzmienia lubię właśnie taką muzykę. Te piosenki bardzo dobrze nastawiają mnie do życia. Chyba właśnie tego mi ostatnio potrzeba. Te piosenki są inne niż to co teraz słychać w radiu. Najbardziej lubię to, że teksty są mądre, a nie „joł joł” :) Polecam. Posłuchajcie sobie Grechuty :) od razu człowiekowi lepiej. Hmm szkoda tylko, że nawet w tych piosenkach nie ma odpowiedzi na pytania które mnie męczą.
Są za to inne. To fragment jednej z moich ulubionych piosenek Grechuty. Myślę, że go znacie ;)
„Jak rozpoznać ludzi których już nie znamy?
Jak pozbierać myśli z tych nieposkładanych?
Jak odnaleźć nagle radość i nadzieję?
Odpowiedzi szukam czasu jest tak wiele...”

Komentarze

  1. jaskinia-malej-mi28 lutego 2005 06:16

    Znamy;) Śpiewałam to z chórkiem na jednej z akademii w gimnazjum. Świetna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasia your boy =P28 lutego 2005 14:50

    Nom musze Ci sie przyznac ze nie slyszyalam zadnej piosenki Marka Grechuty .. az mi sie tak glupio zrobilo :| Chyba az sobie zakupie jakas plytke albo choc sciagne z neta jakas jego piosenkeczke . I dopiero wtedy bede mogla sie wypowiedziec pod ta notka :)
    Pozdrawiam i wielgasne buziaczki sle =**

    OdpowiedzUsuń
  3. .... bo ważne są tylko te dni , których jeszcze nie znamy...;) Jak powiedziałam znajomym , że podobają mi się jego piosenki , poczułam na sobie dziwne spojrzenia....
    heh - dobrze wiedzieć , że nie jestem nienormalna (choć w sumie - bycie nienormalną , to właściwie stan , który najbardziej mi odpowiada...;))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty