Wyjeżdżam

"Jutro mnie tu nie będzie lecz będa tu góry i drzewa będzie strumień srebrzysty i wiatr co w drzewach śpiewa..." to początek jednej z moich ulubionych piosenek śpiewanych przy ognisku. I chyba pasuje do moich dzisiejszych uczuć. Jutro wyjeżdżam w górki :) z moimi znajomymi (fakt że będę najmłodsza wcale mi nie przeszkadza. Bo ci znajomi to głównie studenci.) Będę się uczyła jak nie połamać nóg jadąc na nartach, Fiok nam pewnie urządzi rajd po Zawoi(najdłuższa Polska wieś)ale będzie super. Będzie ze mną mój chłopak, a tamtych ludzi po prostu uwielbiam. Oni są absolutnie świetni :) dobrze mi z nimi. Dlatego tak się cieszę na ten wyjazd :) Życzę wszystkim aby spotkali takich właśnie ludzi, a teraz lecę kończyć się pakować :) miłych ferii :)

Komentarze

  1. ja chcę takich ludzi .. chociaż jednego
    szczęściara :P

    uważaj na drzewa i wracaj z nogami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. moje-mugolskie-zycie12 lutego 2005 03:00

    Chciała bym jechac w góry... i mieć przyjaciół....Udanego pobtu w górach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny blog. Będę Cię odwiedzał. DOstałem się tu od Akim. Pytałaś gdzie na eblogu komentuje się notki. Musisz wejść na stronę komentarzy, czyli tak jak u Ciebie nacisnąć na "komentuj", a potem zjechać na sam dół strony, tam będzie okienko do komentowania. Wpadnij do mnie
    http://zakky.eblog.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty