ojooo

Kurcze mam szklaban :P Po raz drugi w życiu mam szlaban za oceny :P nie no ja nie mogę! pff jak się wyciągnę na 3 z fizyki to będzie ok. A tak grozi mi dwa. Nie no głupota totalna. I jeszcze opisuje to na blogu. Hmm właściewie to nie powinnam siedzieć teraz przy komputerze (na niego też mam szlaban) ale uznałam, że jakąś notkę wypada wstawić. Szlaban nie wiem kiedy się skończy :P myślę, że już w piątek :D bo w sobotę wyjeżdżam na 4 dni z moim źródełkiem ukochanym :))) więc jakbym potem nie pisała to wszystkich serdecznie pozdrawiam :) buziaki

Komentarze

  1. Oj ja szlaban to miałam ostatnio ..
    .. hmm .. hmm ..
    Chyba bardzo dawno , bo nie bardzo pamietam .
    Ja ogolnie jestem wychowywana bez stersowo :)
    I troszke na to nazekam , bo wolałabym jakas porzadna kare . Moze byc wtedy choc troszke zmadrzala , bo musialabym sobie czegos odmowic :)
    A wiec zycze udanego wyjazdu , bawcie sie świetnie ;****

    P.S
    Ide w piatek na 18nastke :D
    Mam nadzieje ze bede bawila sie rownie dobrze Ty ostatnio:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaskinia-malej-mi29 kwietnia 2005 03:55

    Ech, na mnie jakoś nigdy szlabany nie działały... Po kilku dniach po zakończeniu zawsze dalej robiłam swoje.

    Życzę udanej wycieczki:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty