o miłości i sercach złamanych

jednak nie tak łatwo zapomnieć. Brakuje mi go jak diabli :( może dalej go kocham? może nie... miłość jest dla mnie niezrozumiała. Pierwszy raz zakochałam się tak naprawdę. Byłam taka szczęśliwa :( ael już nie jestem. Ludzie mi mówią zapomnij o nim, jak się zakochasz znowu to ci przejdzie. Tak niby to takie łatwe. Kiedy widzi się człowieka który był dla ciebie wszystkim przez pół roku praktycznie codziennie :( moje serduszko boli i tęskni.
A tak wogóle to faceci którzy są dla mnie, mogliby być... kimś więcej są nieosiągalni. Bo jeden mieszka w suwałkach, dla drugiego jestem koleżanką, a trzeci... szkoda gadać, no i Mate który już mnie nie kocha.
Użalam się nad soba wiem :P

Komentarze

  1. A skad wiesz ze Cie nie kocha?
    A moze akurat .. i uda sie wam na nowo sprobowac..?
    Chcialabym aby ulozylo Ci sie po mysli.
    Pozdr.
    Bo hm sama wiem jak to cierpiec przez faceta.. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. www.my-jackass-world.blog.pl9 listopada 2005 12:56

    ślicznie tu! też dodam cię do linków :) ale jutro :P bo dzis juz musze leciec

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty