pcium

mogłam dziś być w prawdziwym profesjonalnym studiu nagrań z markiem i posłuchac jak nagrywają basy, ale niestety mam siedzieć w domu :/ bo oststnio za mało zajmuje się sprawami domu i nauką :P a jutro wybywam do moich harcerzy. Ech zła jestem :( bo primo w towarzystwie makeczka czuje się świetnie to w końcu mój najlepszy przyjaciel secundo to być może jedyna w życiu okazja żeby takowe studio zobaczyć. pech :(
wymęczyłam już jedno wypracowanie i teraz robię drugie bleeeeeee już mi noskiem wychodzi i wszytkim innym też. Ale sama jestem sobie winna bo sie zgłosiłam na ochotnika.
A dziś rano jak wyjrzałam za okno było biało :) zima przyszła
buziaki

Komentarze

  1. Do nas zima przyszla dzis..:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj! weszlam tu przez przypadek...a jak trafilam? przez bloga bezimiennej. blog bardzo ladny. podoba mi sie tutaj bede zachodzic czesciej. pozdroffki! 3maj sie cieplutko jezeli masz ochote to mozesz wpasc do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak zima. W końcu świat przestanie być szary. Wolę tą biel, czystą, niewinną? Może nie do końca, ale na pewno lepsza niż ta szarość.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty