ech

Byłam w studiu nagrań :) profesjonalnym studiu nagrań :) dziś zespół Marka nagrywał wokal do jednej z piosenek :) super atmosferka. Jak się tam dostałam? Dzięki Makeczkowi :) zapytał czy chciałabym wpaść. Spędziliśmy razem popołudnie. Spóźnił się 20 minut myślałam, że mu łapki pourywam, ale się zlitowałam ;) Fajnie było. Jak podjechaliśmy prawie pod studio zadzwoniła wokalistka, że bedzie godzine później. Kupowanie w biedronce sałatki, szukanie miejsca gdzie można by ową godzinę przesiedzieć. Wiecie, że kościoły są zamknięte? KOŚCIOŁY! ej no sory :( co to jest? w końcu ulokowaliśmy się w knapjpce i na spółe jedliśmy kebab :D a potem do studia. Szef przyprowadził ze sobą ślicznego 4 miesięcznego psiaka :) A potem jak na porządnego faceta przystało Marek odprowadził mnie do autobusu i czekał ze mną aż przyjedzie. Wróciłam o 19 i jestem padnięta. Ech a jutro do szkoły.
buźka :)

Komentarze

  1. Widze ze z dnia jestes zadowolona,wiec ciesze sie z Toba z Twojego dnia:)
    Bo mnie cos kiepsko wychodzi gospodarowanie dni..
    Pozdr.:*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty