:(

miałam dziś same złe sny. Kiedy się obudziłam zaczęłam się zastanawiać poważnie nad moim zachowaniem w ostatnich dniach. ARGH! straszne. Jeszcze mnie wezmą za nimfomankę przez te wygłupy :P nie sądziłam, że połaskotanie jakiegoś chłopaka może być złe. Ale jak teraz na to patrzę to (help!) po prostu mną trzęsie. Przyznaję w poniedziałek zachowywałam się perwersyjnie i wygłupiałam się z Olcią, Mateńką i Pawłem :( No i Matenia się nakręcił :( i pytał mnie czy jest szansa na miłość między nami. A ja tego nie traktowałam na poważnie! bo on jest moim przyjacielem! Kurcze no! a potem się tymi wygłupami pochwalił Bobikowi :P a na nim bardzo mi zależy :( i ja już nie wiem... to wszystko dzieje się za szybko! Przystopuję i od dziś sie zmieniam :) będę grzeczna :) Ech życie :) buziaki :****

Komentarze

  1. świat bez miłości były prostszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Perwsersyjne zachowania :) Kocham te dwa słowa tak fajnie brzmia :)))
    Powodzenia w zmienianiu siem*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty