ojo

Dawno nie pisałam. Ale to dlatago, że przed feriami nie miałam czasu bo wracałam od Matiego o 18-19 i do nauki, a całe święta choruje. Dalej jestem zresztą chora i siedzę w domu. Ledwo zipie i słabą ręką piszę tę notatkę a potem wracam do łóżka. Z Mateuszem jest mi bardzo dobrze. Lubie z nim być, rozmawiać,śmiać się, łazić za łapkię i...inne :) Heh wiem jak go rozkręcić. Fajnie się wtedy zachowuje. No dobra co ja tu będę nudzić. Nie wiem kiedy pojawi się nowa nota mam nadzieję, że szybko.

Komentarze

  1. No to bardzo fajnie że podoba Ci ze z Nim :) Bo to najwazniejsze :P
    A ja tez byłam na swieta chora .. i w sumie nadal srednio sie czuje , no ale szkola wzywa :/
    Buzka :*
    Wracaj do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wracaj do zdrowia szybciutko :*

    czekam na nową notkę ;)
    powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jaskinia-malej-mi1 kwietnia 2005 14:15

    Cieszę się z Twojego szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty