nom

już mi trochę lepiej. Zamiast płakać chodzę wkurzona :P ale już jest w miarę. Tylko jakieś koszmary mam. Ale już jutro wraca mój misiek :) JUTRO :) coprawda go nie zobaczę już jutro tylko drugiego ale usłyszę jego głos przez telefon :) mam totalnego bzika na punkcie bobika ;) kurcze strasznie za nim tęsknię. Niech już będzie 2 sierpnia. Tak bardzo bym chciała go przytulić... Mówią, że rozłąka dobrze robi związkowi. KACZKA!!! tylko wątpliwości nie dają spokoju :( ale to się zaraz skończy tralala. Jak dobrze. Już zaczynałam wariować ;) A jutro jadę nad morze. mmm uwielbiam Krynicę Morską :) to będą niezapomniane wakacje (napewno)buziaki
PS. Nie wiem czy uda mi się coś naskrobać 6 sierpnia więc jakby mi się nie udało to wspaniałych wakacji wam życzę i wracam 24 bądź 28 sierpnia. papapap

Komentarze

  1. Heh ja tez chodze wkurzona i to ostatnio bardzo bardzo ..
    Tak denerwuja mnie ludzie ze normalnie tego sie nie da opisac..
    Juz mam dosc ciagłego wmawiania mi ze we wszystkim jest moja wina i to najwieksza oczywiscie :/
    Nie mam 5 lat i wiem co robie , co mowie i jak postepuje.Staram sie byc fair wobec tych mnie najblizszych a oni .. A oni wciaz tylko szukaja jakis problemow :/
    No nic przepraszam troszke sie rozpisałam :P
    3maj sie , widzisz Ty juz na dniach zobaczysz swojego mezczyzne .. ja musze jeszcze troche poczekac :(
    Buziak

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojj, jak ja bym chciał, żeby ktoś za mną tak szalał ;D

    Tak więc słuchajcie spadające gwiazdki, dżiny i złote rybki: Chcę tego, o czym napisałem wyżej xD

    .. nio .. teraz to już na pewno powinno się spełnić xD
    Czekam z niecierpliwością, hehehe ;D

    Pozdro :)

    [http://ultima.blog.pl]
    [http://lost-in-a-dream.blog.pl]

    OdpowiedzUsuń
  3. jaskinia-malej-mi30 lipca 2005 04:06

    Moim zdaniem rozłąka robi dobrze. Po niej bardziej docenia się obecność tej drugiej osoby.

    Baw się dobrze nad morzem:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty