Zaczęłam pisać

opowiadanie na lekcji polskiego (swoją drogą ostatnie strony mojego zeszytu są zapisane wierszami :) Na razie nieźle się zapowiada ale nie wiem jeszcze co z tego wyjdzie. jestem nawet zadowolona z początku ale sami ocenicie kiedy umieszczę. Ludziku twoje pomysły zawsze się przydadzą :) więc czekam na twoje propozycje.
Pogodziłam się z kolegą (nareszcie) mój wyjazd w ferie prawdopodobnie odwołany jurto się wszystko rozstrzygnie. Po za tym w moim życiu większych zmian nie ma :)
Mam pytanie czy ktoś z was słyszał kiedyś jak pada śnieg?
Według mnie to jest niesamowite, jeśli pada kiedy wracam to sie wsłuchuje. A że mieszkam poza miastem jest u mnie cicho i można usłyszeć...ciszę i spadające płatki śniegu :)
słyszysz?
to cisza śpiewa
swoją własną piosenkę
wsłuchaj się w jej słowa
ona wie
i zawsze pamięta
los człowieka jest tak trywialny
wobec ciszy
jej ogromu...

Komentarze

Popularne posty