Ale numer :)

kocham eske rock 104,4 fm!!!!!!!!!!!! zadzwonili do mnie z radia wczoraj :D akurat miałam doła a tu nagle telefon Kasiu zaraz będę z tobą rozmawiał na antenie!!! łaaaa ale zajebiście :D z doła w euforię :) i wygrałam płytkę i nagrałam się jak gadam w radiu iii wogóle super :) poprawili mi humor jak nie wiem, a ten prezenter Jurek jest bardzo sympatycznym gościem :)
A dziś koledzy mi zabrali trampka :P kłóciłam się z nimi żeby mi oddali i weszłam na polski spóźniona 10 minut oczywiście bez buta :P pani sie mnie pyta dlaczego się spóźniłam a ja "Koledzy zabrali mi but!""która klasa i kto ma ten but?""IIIz i chyba Olaf" pani poszła i przyprowadziła Olafa z moim trampkiem :P mam nadzieję, że się na mnie nie obrazi na amen. No ale sory wszystkei żarty mają jakieś granice :P trampek zosał CAŁY pomazany czerwonym markerem :P wstrentni są :P a co do Olafa :( to nie wiem jak będzie jutro sie okarze. A tak wogóle to jestem przemęczona i trudno mi stać...

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty