i znów dół

kiedy wszystko jest już dobrze, nagle dzieje się coś, coś co zabiera spokój. Tym razem to był sen...był w nime Mate i wiele problemów bez rozwiązań. I świat znów wydaje mi się być zły i nieprzyjazny. I znowu mam doła. Siedze pół dnia na podłodze w pokoju, otoczona papierkami po czekoladkach i kubkami po herbacie słuchając rzewnych kawałków lecących z radia. A mam górę nauki do zrobienia. Nie jestem w stanie się zmobilizować. postanowiłam w końcu wstać i napisać notę. Ja już na nic nie mam siły. Za dużo tego. Dziś się przewróciłam w przedpokoju i nie miałam siły wstać. Znaczy nie tyle fizycznej co raczej psychicznej, i zaczęłam ryczeć. Coś się ze mną dzieje i wcale mi się to nie podoba.

Komentarze

  1. Czasem w zyciu kazdego czlowieka bywaja takie dni,tylko niech one nie stana sie Twoja rutyna.
    Bo moj problem polega na tym ze moje dni ,hm co ja mowie moj miesiac wyglada wlasnie tak a nawet jeszcze gorzej jak ten Twoj jeden dzien.Nie pozwol sie do takich dni przyzwyczaic!
    Wstan i pokaz swiatu ze jestes silna dziewczyna:*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty