trala bim trala bim

jutro jadę w górki więc najszybciej odezwę się w poniedziałek. Połazimy sobie po Gorcach i myślę, że będzie fajnie, chociaż ostatnio trochę byłam zła na moją drużynę. To nie zmienia faktu, że to super ludzie :) Jeśli chodzi o moje granie na gitarze to idzie mi coraz lepiej :D nawet już przeskakuje z akordu na akord :)
Może wreszcie przestanę myśleć o Mateuszu... kiedy widze go codziennie jest to nierealne. Dziś mu zabrałam bluzę i tzrymałam ją całą lekcje :D fajnie pachniała. Hmm dziwnie jakoś. Juz sama nie wiem co czuję i czy chciałabym do niego wrócić. Nie wiem nie wiem nie wiem. Może w końcu poukładam to sobie w łepku wędrując?
miejmy nadzieję bo inaczej zwariujE ;)
buziaki

Komentarze

  1. Baw sie dobrze.
    A mysli zobaczysz jakos sie wkoncu poukladaja , przyzywczaja do tego co teraz jest, tylko trzeba czasu.
    P.S
    Ja nie jestem z Warszawy , jestem z Krakowa :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty