uff

ciężkie jest życie małego kasiaczka takiego jak ja. Ciaglr gdzieś gonię. Ostatnio głównie sie ukulturalniam. W srodę wernisaż w piątek teatr (swoja drogą polecam "Zieloną gęś" w Teatrze polskim naprawdę warto pójść! Pani Kwiatkowska jest po prostu genialna :))
kwiatkowska1.jpg
z powodu zmęczenia i dlatego, że powoli zaczynałam wyglądać jak upiór, blada, podkrążone oczy. Spędziłam ten weekend w domku :) a tak wogóle to jest ok i tylko jedna rzecz ciągle mi dokucza... kiedy przestanę kochać? chyba nigdy.
mam już dość
i znowu pisze wiersze
dużo wierszy
jakiś przypływ weny
jak będę miała chwilę to umieszczę
buzzzzzzziaki :)

Komentarze

  1. Oj przeszłabym sie do teatru na jakas dobra sztuke.
    A ja mam własnie za duzo wolnego czasu i do niego wariuje .. eh ile bym dala za zabiegane zycie nawet nie zdajesz sobie z tego pewnie sprawy :)
    Buziak

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty