:)

Coż jak się okazało on ma ludzkie odruchy. Kiedy mój kumpel Grzesiek potraktował mnie jako podpórkę opierając się na mojej głowie Mate potrzedł i powiedział mu, żeby przestał bo on na to nie pozwala :) hehe pierwsza normalna reakcja od bardzo dawna. Ale do normalnosci to nam jeszcze daleko :P jutro pogadamy.
Jak dziś spotkałam Kaśkę to na mnie nakrzyczała "to ty dalej jesteś z tym draniem!!!"i że powinnam go dawno rzucić i tak dalej i tak dalej. No sorry to moje zycie i mogę je sobie zchrzaniać z nieodpowiednim facetem ile chce :P ale ono rzeczywiście zachował sie okropnie. Wiem, że ona ma racje, ale zanim podejmę taką decyzję minie trochę czasu.

Komentarze

  1. Byle nie dać się wykorzystywać drugiej osobie :) Bo przecież czasami godność i duma to jedyne co nam pozostaje.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty