ech

koniec mojej wielkiej miłości. Pół roku bycia razem i koniec. Wczoraj z nim zerwałam. Najpierw ktoś mi powiedział, że on już nie chce ze mną być. Poryczalam się wtedy bo wreszcie do mnie doszło, że to naprawdę koniec. Wtedy przyjaciele przy mnie byli. Karinka otarła mi łzy, Kubuś przytulił itd. To było... wspaniałe. na następnej przerwie poszłam do niego (stał w grupie kolegów)wyciągnęłam go za koszule pchnęłam na ściane i prosto w oczy powiedziałam"Jesteś tchórzem nie umiesz tego nawet zakończyć jak mężczyzna"powiedział, że nie chce tak do końca zrywać i że chce o tym pogadać po lekcjach. Dla mnie to był już koniec ale chciałam wiedzieć co się stało. To była długa rozmowa ponad 3 godzinna. On powiedział, że po prostu już mnie nie kocha.No i na tym skończę pisanie bo reszta to już nasza osobista sprawa. Ostatnia"nasza"teraz o dziwo jesteśmy przyjaciółmi.I chyba tak jest lepiej bo przynajmniej wiem na czym stoje. Na razie mam dość związków :P
buźka

Komentarze

  1. No to szkoda ze sie skonczyło , ale moze to i lepiej teraz odpoczniesz sobie od zwiazkow pozyjesz jako singiel :p A powiem Ci ze bycie singlem jest fajne :D
    Buziak i 3maj sie dzielnie i nie płakaj :***
    łezki sa złe

    OdpowiedzUsuń
  2. skąd ja znam podobną historię.. hmm.. a bycie singlem.. może jest fajne.. dopóki nie pojawi się ktoś kto nie będzie chciał opuścić Twoich myśli.. tu zaczynają się małe schodki..

    OdpowiedzUsuń
  3. heh... pół roku :D gratuluję bo taki czas to już jest coś, szkoda że spędziłaś go z niewłaściwą osobą.
    tia... rozstania zazwyczaj nie są najfajniejsze... ale jeśli pomiędzy byłymi partnerami nie dochodzi do wojny to wszystko jest 'si'...
    i jest jednak coś co sprawia że pomimo wszystkich wydarzeń nadal pamięta się że pewna osoba była dla nas bardzo ważna...

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm ja również z moim byłym chcieliśmy zostać przyjaciółmi...No cóż teraz wiem że to bzdura. Jesteśmy tylko znajomymi. Też mnie zostawił tylko że po roku. Znalazł sobie inną. Bolało jak cholera więc cóż mogę powiedzieć? Trzymaj się i niech przyjaciele będę przy Tobie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty